2010. január 15., péntek

Csütörtök-Péntek - vizsga után, vizsgák előtt

A tegnap populáris zenéből volt vizsgám és többek között a disco műfajról is kellett írnom. Igaz hogy ebben a tantárgyban  sok egyéb hasznos téma is volt mint pl. a gospel és soul irányzatok fejlődése és jelenléte a zenei folymatokban, de mégis úgy összességében nem nekem találták ki ezt a tantárgyat. Egyáltalán nem érdekeltek eddig ugyanis a pop-, rocksztárok, akiket most meg kellett tanulni. Na mindegy, túl vagyok rajta és talán szégyenkeznék is a gyülekezetben ha 2-esnél jobb jegyet kapnék az ilyesmire. Ha ezt a tanár is olvassa, akkor lehet hogy meg is buktat:), mert volt már arra példa hogy az egyik tanár szóvá tette azt amit itt olvasott...
Más. Az előbbieknél sokkal jobban izgatott hogy miképpen játszhatnám le itt a blogon nyilvánosan a Kurucz-lányok énekeit. Írtam egy levelet Sárának, melyben érdeklődtem arról hogy miként lehet hozzájutni a gyűjteményükhöz és azt is megkérdeztem hogy engedélyezi-e a nyilvános lejátszást. Amennyiben pzitív lesz a válasza, akkor ígérem hogy legalább egy hétig, de lehet hogy több ideig is folyamatosan hallgathatóak lesznek. Igaz hogy ők nem nem képezik a populáris zene tárgy tananyagát, de sokkal többek annál. Krisztus szolgálólányai akikre és akikről jó megemlékezni imáinkban is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...