2010. január 21., csütörtök

Szerda-Csütörtök

A tegnap jó részében a mai vizsgára készültem, de azért az esti bibliaóra előrébb való volt. A Sámuel könyvét tanulmányozzuk mostanában és éppen a királyválasztás története volt sorin. Hála az Úrnak rengeteg tanulság került elénk és hiszem hogy nem csak számba-vettük őket, hanem gyakorlattá is váltjuk mindazt ami jó és hasznos az Ő dicsőségére. Ma már délelőtt eljöttem otthonról, mivel délben vizsgám volt kommunikáció elméletből. "A valóság sokkal összetettebb annál hogy szavakba öntsük" Ezen idézet alapján kellett érvelni a posztmodern képiség érdekében. Tehát egy esszét kellett írni és volt rá 120 perc. Én 90 perc után(a rendes játékidőben) felálltam és leadtam a dolgozatot. Nem tudom hogy hányas lesz, de a keddi eredmény már megvan. Négyes lett és ami jó volt benne, még örültem is neki. Hála az Úrnak! Most itt tartózkodom még Debrecenben mivel holnap is lesz egy vizsgám és aztán már csak az utolsó következik a jövő hét kedden. Az Úr segítsen mihamarabb a végére!

1 megjegyzés:

Itt hozzá(m) szólhatsz...