2010. január 26., kedd

Kedd - Megvan a félév, nyugodtan mehetek evangelizálni...

Hála az Úrnak! Ma délelőtt volt az utolsó vizsgám(szóbeli) stilisztikából és szerintem jobb jegyet kaptam mint amit érdemeltem. Négyest kaptam és ahhoz képest hogy többen másodjára is megbuktak, ez nem akármilyen négyes. Kegyelem négyes. Egy 700 oldalas könyvet kellett volna bevágni elejétől végig, ami nem a legjobban sikerült, de olyan tételeket húztam(32-ből kettőt kellett húzni), ami nekem pontosan megfelelt. Ezt mások szerencsének mondják, én azonban kegyelemnek tartom. Igaz hogy ez a félév gyengébbre sikeredett mint a többi, de örülök annak hogy lezárhattam és ami fontos volt azt megtanulhattam. Az Úré legyen a dicsőség!



A fenti listát a neptunból másoltam ki és amint az látszik a sporttal nem volt gondom...

1 megjegyzés:

  1. Efraim, ez gyengébb?:) Akkor csupa 5ös volt az előző?:D Mindenesetre gratulálok, ügyes vagy!:D

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...