2010. január 17., vasárnap

Szombat-Vasárnap Borúra derű- Jönnek a "kurucok"

A ború péntek este volt, miután a kéczi cigány gyülekezetben a bibliaórát követően tanácskozást tartottunk. Azért  voltam szomorú a több mint két órás tanácskozás után, mert azt kellett megállapítsam hogy a gyülekezet nem úrvacsorázhat vasárnap. Annyi sok elrendezetlen ügy(hangoskodás, harag, pletyka, felgerjedés, stb...) van még a testvérek között, hogy ennek idő kell míg elrendeződik és újra úrvacsorázhat a gyülekezet.
Szombaton már derűsebb nap volt. Délelőtt Nagyváradon voltam ahol a Steiner István testvér által létrehozott "HOREB" alapítvány egyik megbeszélésén vettem részt, majd estére már ismét itthon voltam és amikor végignéztem a leveleimet, akkor még jobb kedvre derültem, mert Kurucz Sára(cz-vel írják a nevüket, ezt vegyük figyelembe) válaszolt.  Többek között ezt írja:

"Efraim, mi ingyen vettük, ingyen adjuk MINDEN ajándékunkat, az énekeket is. Azt csinálsz vele, amit jónak látsz, sugározzad csak nyilvánosan, csak ne pénzért ! Nyugodtan teheted a blogodra letölthetően, csak hadd töltekezzenek ezek által is, akik vágynak az Úrra ilyen formában is.
Ha valaki szeretne kapni, annak mi mindig magunk másoltuk itthon és soha nem pénzért. Én nem tudom, hogy ott van-e erre vállakozó, hogy másol másoknak. Merthogy nincs kiadva pénzért kaphatóan. Ha van erre nézve javaslatod, írd meg, hogyan juthatnának hozzá, akik szeretnének.
Mi csak örülünk, ha áldást közvetíthetnek ezek az énekek, amelyeket kizárólag ezért is énekeltünk.
 Köszönöm az áldáskívánásodat, én hasonlóképp kívánom, hogy légy hűséges katonája Urunknak és légy áldott szeretteiddel együtt.
 Meleg testvéri szeretettel,
Sára"

Ez tehát azt jelenti hogy nyugodtan lehet terjeszteni ezeket az énekeket, ingyen. Itt ezen az oldalon is hallható lesz, de ha igyekszem elérhetővé tenni letölthető formában is. Urunk áldása legyen rajta!


A másik meglepő dolog, ami miatt még szégyenkezni sem lenne szégyen, az hogy a populáris zenei kultúra vizsgám 4-es lett. Hirtelen nem is tudtam, hogy örüljek neki vagy bánkódjak, amiért nem 2-es lett. Végül azzzal zártam magamban rövidre e kínos kérdést hogy amiről tudok, az nem azt jelenti hogy tudom is...


Ma délelőtt a kéczi magyar gyülekezetben voltam, majd délutánra Szilágypérba mentem és ott is gyakoroltuk az úrvacsorai közösséget a testvérekkel. Estére hazaérkezve ifj.Híri János testvéremmel indultunk a szószékre, hogy átadjuk a gyülekezetnek az Istentől jövő üzenetet.  E tartalmas nap végén is azt tudom mondani, hogy áldassék az Úr neve!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök. Akkor remélhetem hamarosan a saját Kurucz sorozatot?

    VálaszTörlés
  2. Igen. Fel lesz töltve és sugárzom is...

    VálaszTörlés
  3. várjuk a letölthető anyagot, ...és az Úr áldja a Kuruczokat!

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...