2008. október 23., csütörtök

Csütörtök

Nagyon szépen köszönök minden bátorítást, erősítést akár drótpostán akár sms-ben érkezett jól esett. Az Úr ragyogtassa arcát reátok!!!
Meg is lett az imádság gyümölcse, mert szépen kisimult minden ami addig felgyü(lemlett)rődött. Az történt ugyanis hogy csupa jó szándékból, de elég nagyvonalúan(nagyon nem ügyelve a részletekre) repülőjegyekett rendeltem az interneten a bankártyám terhére. Mikor minden megvolt akkor közölték, hogy hát egy héttel korábbra kellene a jegy... Aki rendelt már repülőjegyet az tudja hogy akárcsak egy módosítás is a duplájába kerülhet a jegynek. Megpróbáltam járatmódosítással előrehozni az időpontot, de akkor is + 95 százalékot követeltek még. Ezért voltam egy kicsit(?) bosszús. Na de ha én már kész voltam, az Úrnak akkor is volt hatalma... Ma reggel kaptam egy értesítést hogy a rendelésem mégsem él mivel a bankom megtagadta a kifizetést(naná hogy megtagadta, mert valamikor hajdanában napi limitet határoztam meg 120 EUR-ban), mivel 360 eurót akartam kifizetni a kártyával. Ezek után nem is volt kedvem megerősíteni az átutalást, így megmaradt a pénz és a TAPASZTALAT. Jó az Úr!!!
Délután úrvacsorát vittem egy idős testvérnek(id. Ferenczi Gyula 85 éves) aki már hosszabb ideje beteg, majd azután Tasnádra mentünk Gombos Miklós és ifj. Kovács Tibor testvérrel. Este fél 10 után érkeztünk haza...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...