2008. október 18., szombat

Szombat

Újra itthon vagyok. A tegnap érkezünk haza Komló-Sikondáról ahol néhány lelkipásztor társammal voltam, a Barnabás csoport szervezésében. Gyökössy Endre "Mégis öröm" c. könyvének tartalma szerint a Fil. levéllel foglalkoztunk a délelőtti és az esti alkalmakon, közben pedig aktívan pihentünk:)
Csütörtök este a komlói gyülekezetben szolgáltunk ahol Dani Győző testvér a lelkipásztor. Abban a gyülekezetben két orvos testérnő is van akik az ottlétünk alatt egy "rizikó faktoros"(talán így mondják) vizsgálatot is elvégeztek rajtunk, ami vérvételt, cukorszint vizsgálatot, EKG-t stb. jelentett. Hála legyen az Úrnak nagyjából mindent rendben találtak nálam. A feleségemnek még annyi baja sincs mint nekem:) Az én vérnyomásom és cukor szintem egy kicsit magas, de még nem veszélyes. Azért hogy ne is legyen az orvosok a rendszeres sportolást(foci) nagyon javasolták, majdhogynem előírták. Hát én ennek még örültem("mégis öröm") is, mert amióta Barótról eljöttem(ott minden héten kedden együtt játszottunk a fiatalokkal) erre nem igen volt lehetőség és ez meg is látszik rajtam. Mostantól azonban legalább egy alkalmat beiktatok a heti programba.
Visszatérve a korábbi napokra annyit írnék még hogy számomra nagy áldás volt a szolgatársi közösség amit édesapámmal, Budai Lajossal, Kiss Zoltánnal, Mike Józseffel, Borzási Istvánnal, Brad Bakerrel megélhettem és ezt láttam a feleségek vonatkozásában is.
A tegnap reggel indultunk haza és délután érkeztünk Váradra, mert édesapám ott szolgál a hétvégén az országos ifjúsági konferencián. Mi a feleségemmel és a kis Violkával onnan tovább igyekeztünk mert Kéczbe kellet lennem estére. Oda is értünk a gyülekezet nagy örömére(először voltunk ott a kis újszülöttel) és áldott alkalmunk volt. Mivel a biblióra után még zárt tanácskozás(vasárnap úrvacsora lesz) is volt ezért csak este 10 óra után érkeztünk haza ahol már anyósomék vártak. Náluk volt ugyanis ezen a héten Tirza és a tegnap hozták haza. Apósomnak még arra is futotta erejéből, idejéből hogy egy házat is csináljon a kutyánknak, aki eddig a szabad ég alatt állomásozott. Éjfél is elmúlt mire nyugovóra tértünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...