2008. október 1., szerda

Szerda este - Bibliaóra

Ez év október elsejétől körzetünkbe új szolgálati rend lépett érvénybe. Mivel Tasnádon elkezdtük a missziót ezért minden csütörtökön van ott összejövetel. Ezért a kéczi és micskei alkalmak péntekre tolódtak és itthon a péntek esti bibliaórát is áttettük szerdára. Így ma este itthon voltam és a Péter apostol leveléből tanultuk az engedelmességet. Hála az Úrnak egyre jobban érzem magam!!! Ha pesszimistán fogalmazék akkor azt mondanám, hogy nem vagyok annyira rosszul, de hát én alapvetően optimista életvidám ember vagyok:) Na tehát még van mit javulni, de az is meg lesz mert az Úr kegyelmes. A gyerekekre ma Pirike néni(egy testvérnő,özvegyasszony a gyülekezetünkből) vigyázott és hát kibírta. Holnap is jön. Ő csak ezen a héten vállalta hogy vigyáz rájuk, de én még így is izgultam hogy vajon nem adja e fel egy nap után. Sajnos Jémina neki is bemutatkozott, de végül is elviselte a kis tűzhányót. Az a helyzet a mi 3. lányunkkal hogy az édesapja után a 2. akar(!) lenni a családban. Innen ered a sok konfliktus. Velem nagyon előzékeny, a kedvemben jár mint egy kis tündér, de a többiek felé uralkodni akar. El kell teljen egy kis idő még amíg helyre zökken. Az Úr adjon bölcsességet és türelmet hozzá!
Ma este Mirjámot neveztem ki parancsnoknak és mindenki neki kellet engedelmeskedjen. Szépen el is rendezett mindent(vacsorát készített, teát főzött, holnapra mindenkinek tízórait csomagolt, a kicsit megfürdette, lefektette stb.) mint ahogy az édesanyjától tanulta. Meg voltam elégedve. Hálát is adtam az Úrnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...