2008. október 6., hétfő

Hétfő-Székelyföld

Egy kicsit távolabból kezdem a beszámolót, mert a hétvégén nem ültem gép előtt és csak a telefonról írtam.
Szombaton este már Zilahon voltam Lajoséknál hogy onnan hamarabb jussak el majd vasárnap reggel Székelymuzsnába. Ha már ott voltam akkor elmentem a fiatalokkal egyet focizni(minden szombaton van nekik ilyen program, műfüves pályán)és megtanítottam őket arra hogy mielőtt elkezdjük a játékot imádkozzunk(bűn- és baleset megelőzés tekintetében nagyon hatékony az imádság). Körbeálltunk össztettük a kezünket és azután engem kértek meg hogz imádkozzak. Hála az Úrnak nem is történt különösebb baj, leszámítva azt hogy hosszú idő után(két-három év) újra tudom hogy milyen érzés alulmaradni a küzdelemben... elviselhető:)
Miután hazamentem még Lajossal átbeszéltük a másnapi igéket és együtt imádkoztunk. Korán reggel 5 óra előtt valamivel indultunk el Jéminával Muzsnába és annyira jól haladtunk hogy negyed kilenckor már Balavásárnál voltunk. Mivel 11-re kellett ott lenni, még egy másfél órás szundítás is belefért a hagymaárusok parkolójában.
Kisgalambfalván még csatlakozott hozzánk Vékás Zsolt is így érkeztünk meg az Úr kegyelméből 11-re Székelymuzsnába, ahol 100 éves jubileuma volt a gyülekezetnek. (Ebből a 100 ból 5 évig én is lelkipásztor lehettem ott.) Hiába szakadt az eső, rengetegen voltak. Egyáltalán nem számítottam ennyi hallgatóra, de mégis sokan eljöttek a Székelyföldi gyülekezetekből erre az ünnepre. Hosszabb és képes beszámoló talán lesz ezen a címen. Én csak annyit mondok, annak ellenére áldásos és jó alkalom volt, hogy az ördög megpróbált belepiszkítani az ünnepbe...
Még ma felteszek ide a hanganyagból...
A tegnap este Homoródszentmártonban,(első szolgálati helyemen) szolgáltam(de nagyon jól esett...) hálaadó ünnepélyen.
Ma már Baróton és Bibarcfaván töltöttem a napot. Andrissal(az unokatestvérem) majd egész délután szereltük az autót, mert éppen hogy csak le nem szakadt már az ajtó. Nagy nehezen sikerült is a végére érni és most már minden rendben, csak én fáztam át egészen(nagyon novemberi idő van errefelé), de az Úr szeret és ez melegít, jókedvre derít :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...