2008. október 29., szerda

Szerda-Temetés

Ma reggel Márti a két gyermekkel(Tirza+Viola) és a gyerekfelügyelővel elmentek Debrecenbe a kötelező orvosi kontrollra. Én itthon maradtam Mirjámmal,Jéminával és Pálmával, mert délután kettőtől temetésre került sor. A közvetlen szomszédunkat temettük el(Gál Etelka) akinek 88 esztendőt mértek onnan felülről. Ebből 70 évet gyülekezetünk tagjaként élt meg. Bándi Sándor testvér volt a vendég igehirdető, de a gyászoló rokonság között ott volt Papp László széplaki lelkipásztor is, aki a temetőkertben szólta a vigasztalás igéit. Én a I.Thessz.4:13-14 ből szóltam a hitről, tudományról és reménységről, melyekkel vigasztalni lehet, de nem csak...
Este héttől bibliaóránk volt ahol a I.Pét.5. rész volt a tanulmány alapja. A bibliaóra után tanácskozásra került sor, mert vasárnap úrvacsorázni szeretne a gyülekezet.
Kilenc órára jöttem haza és akkorra már Lajos sógorom is megérkezett, aki Szatmárról(ott laknak a szülei) hazafelé tartva erre kanyarodott, hogy Pálmát haza vigye. Ez a Pálma egy tündéri gyermek. Olyan jó hatással volt a lányaimra, hogy még máskor is elhozom ha engedik. Olyan finom vacsorát készítettek(hasábburgonya) az idő alatt míg én a tanácskozáson voltam, hogy mire hazaértem majdnem mind elfogyott...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...