2008. október 12., vasárnap

Vasárnap

Ma reggel Micskére mentem mert a hónap 2. vasárnapján ott szoktam lenni(akkor van ott úrvacsora is) és délután(fél 4-től) is ott szolgáltam. A két összejövetel között (Hubert)-Szabó József testvéréknél voltam akik meghívtak ebédre. A délutáni alkalom után indultam haza, mert ma estére maradt itthon az úrvacsora, mivel a múlt vasárnap Székelymuzsnában voltam. Szép és jó alkalmunk volt itthon, ahol szolgált a pengetős zenekar, énekkar és még egyéb szolgálatok is voltak. A Jel. 13:1-10 -ből szolgáltam és ha nem is sikerült megmagyarázni mindent, azért a lényeget megértettük. Hit és állhatatosság és nélkül nem lehet üdvözülni. Akinek neve ott van az életnek könyvében, az nem fog imádni senki mást csak Istent.
Ma este még eldőlt hogy a hónap utolsó péntekjén lesz az első zeneóra azoknak, akik ezután szeretnék a pengetős zenekarban is dicsérni az Urat. Ez annyiban érint minket, hogy a két nagyobbik lányunk Mirjám és Judit is ott van a többi tanulni vágyó gyermek között és mi ennek nagyon örülünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...