2011. január 3., hétfő

Hétfő - Meghökkentő

hogy egyesek mi mindent gondolnak, terjesztenek rólam ill. erről az oldalról. Mivel némely ügyetlen névtelen kommentelő IP címe és ID-je előttem nyilvánvalóvá lett, ezért már az a rémhír járja egyes helyeken, hogy "vigyázni kell ha az Efraim oldalára megy valaki, mert az, azt kockáztatja hogy Efraim bemegy a  gépére és mindent leellenőríz: Milyen oldalakat látogat valaki, mi a meggyőződése stb. stb.?" Sajnálattal és mélabúsan veszem tudomásul, hogy a bornírt tudatlanság vagy a számítástechnikai analfabétizmus néha a "hívő" embert is megkísérti... Ha valaki konyít egy keveset is számítástechnikához, akkor az tudja, hogy a fent vázolt esetben én lennék az FBI, CIA, KGB stb. által  egyik legjobban keresett  cyber-ügynök, széles e földtekén. Mindenesetre ha valaki attól retteg, hogy kitudódik hol jár és miket néz a neten, azt már tudom hogy hová soroljam. "Ha jót cselekszel, emelt fővel járhatsz" ez az isteni kijelentés a virtuális világban is megállja a helyét.
Reszkessetek farizeusok!

8 megjegyzés:

  1. Igazad van Efraim,jó hogy nem zártad be a névtelen
    megjegyzés írását.

    VálaszTörlés
  2. Na, még csak ez hiányzott! Egyébként, jó, ha tudják, hogy téged nem lehet könnyen becsapni.
    Tehát nem egyszerűbb vállalni a nevünket? Egyszer úgy is minden kiderül...

    VálaszTörlés
  3. semmi hozzaszolasom nincs

    VálaszTörlés
  4. azt se tudom sirjak-e agy nevessek. honnan a sok gyava, gerinctelen ember egy un. hitvallo egyhazban?

    zoltan irtam

    VálaszTörlés
  5. Kedves Zoltán!

    Hozzászólásodból úgy tünik hogy az úgynevezett "hitvalló egyház"-on csodálkozol és nem a "gyáva gerinctelen embereken". A tizenkét tanítvány között is volt egy Júdás. Szerinted helye lenne egy olyan kérdésnek, hogy: "Azt sem tudok sírjak nevessek, hogyan lehet az gyáva gerinctelen ember egy ún. Isten Fia tanítványa?" Gondolom érted mire célzok? És miért fáj az amikor így írsz, noha én is úgy látom hogy vannak gerinctelen és gyáva emberek körülöttünk. Ilyen a világ.

    Egyszer hajdanán(a múlt évtized első felében), volt olyan élményem is hogy egy ifjú álnéven provokált engem a romabisz csatin. Én akkor nem úgy tettem fel a kérdést mint te és nem a "hitvalló egyházon" csodálkoztam hanem a "hívő" ifjún... Aztán eljött az idő hogy az Úr azt az ifjút formálni kezdte és szépen rendezte velem a dolgot. Nagyon örültem neki. Mindmáig hasznos eszköz az Úr kezében... Talán eljön az ideje annak is hogy akik most még gyávák vagy gerinctelenek, megtérnek. Addig is szeressük gyülekezetünket közösségünket, akárkik is legyenek benne!

    VálaszTörlés
  6. igazad van efraim

    nem a "hitallo egyhazon" csodalkoztam, hanem a ketto kapcsolatan. erre vagyunk buszkek es szerintem tobb alazattal kellene viszonyulnunk a tobbi felekezethez, meg akkor is ha ok nem "hitvallo egyhaz" de sokukra felnezhetunk. es koztunk is vannak sokan akik nem jobbak barmely hitetlen mas felekezetu embernel. nyilvan az itelkezes nem a mi dolgunk de az alazat igen, egyenileg es felekezetileg is.

    emlekszem meg arra a "provokaciora" :) azert mosolygok mert poennak szantam (jo poennak tunt) csak kozben erdulvult. hivokent (nem teszem idezojelbe mert egy rosz poen nem ervenyteleniti azt amit krisztus vegzett bennem) ugy cseteltem veled mintha hitetlen lennek es tan a hivoket is szidtam (nem emlekszem a reszletekre), hogy lassam mikent reagalsz. jol vizsgaztal, en nem. forrofeju kolyok voltam, es probara akartalak tenni, de forditva sult el. en is orultem, hogy egy egyenes embert ismertem meg benned. Isten tartson meg ebben!

    a gyulekezeteinket szeretem, es eppen ezert busulok. sok besugo, arulkodo, pletykas, ragalmazo, irigykedo ember mergezi a testveri kapcsolatokat, es mi ahelyett, hogy
    ezekkel foglalkozzunk inkabb hitelt adunk nekik es hagyjuk, hogy romboljanak.
    az Ur konyoruljon rajtunk
    zoltan

    VálaszTörlés
  7. Szoktam blogokat is olvasni,szeretem a ,,Hetkoznapokat,,Predikaciokat,Magvetot,stb.
    Tekintely tiszteletre tanitottak,most ahogy olvastam az irasokat az zavar,hogy nem tisztelik egymast,s ez sajnos kolcsonos,kiveve a Magvetot.
    Egyik reszrol,,felmagasztaja,,nagyfonoknek,a masok
    ,,ledegradaljak,,folenyes,pokendi,minimalis illemtudo,a het ev otthonrol,lazadas,szemtelenseg,lelkigog,stb.Lehet valamiben kulonbek egymastol de a tisztesseget
    meltosagot,sajat tekintelyet egyik sem orizte meg.Hogy lehet ,, Tiszta kezeket emelni,,miutan
    csufolodok szekebe ul s leirja ..a kezevel...ezt a blogot is olvasom.NINcs jogom megszolni senkit,mar csak
    azert sem ,mert en is estem ilyen bunbe, de annyira vadolt a lelkiismeret,hogy leterdelve
    sirva kertem bocsanatot,de aki azt hiszi,hogy igaza van az nem ker bocsanatot.Igy tehat ilyen szempontbol az egyik 19 s a masik 1 hijjan 20,
    minden szepet szeretek olvasni,a csuf felzaklat.
    a szamitastekhnikaban analfabeta vagyok ez igaz
    szeretnek tobbet tudni,azert vagyok nevtelen,mert az en nevem ugysem mond senkinek semmit,de azert szivesen olvasok tovabbra is,ha lehet,ennyit tudok es imadkozom azokert akik faradoznak ertunk.azert irtam ide,mert bezartak a,, nevtelen,,-t,s nem ertek a gephez,erre is magamtol jottem ra.

    VálaszTörlés
  8. Igaza van névtelennek,mert ha egy tag az Úr felkentjét ilyen jelzőkkel illetné jaaajjj neki.
    Az Úr felkentjei egymást...jaaaaj

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...