2011. január 26., szerda

Szerda - Valami bajom volt

a tegnap egész nap, mert semmit nem tudtam enni, de még inni sem. Olyan erős hányingerem volt, hogy amikor már semmi egyéb nem volt bennem akkor csak az a keserűűűűűűűű epe jött. Ma sem sokkal jobb a helyzet, de elviselhetőbb.
A tegnaphoz tartozik az hogy este 6-ra a Nagyvárad-Betlehem gyülekezetbe mentem, ahol most van az imaheti sorozat. Édesapám szolgált már hétfőn, a tegnap, ma és holnap is. Én a missziókerületi tisztségemből adódóan kellett ott legyek, mivel annak a gyülekezetnek nincs lelkipásztora(még ügyintézője sem) és készülnek az éves közgyűlésre. Az összejövetel után(édesapámmal csak néhány szót válthattam) a gyülekezet vezetőségével vissza maradtunk tanácskozni, ami hajnali 2 óráig tartott. Van ez így olyan helyen ahol nincs pásztor... Mikor vége lett akkor szembesültem azzal hogy az autó akkumulátora időközben lemerült(az ördög sem alszik hajnali kettőkor) és töltés sincs az autón, ezért az önindító sem működött. Na, de a vezető testvérek elég erősek voltak ahhoz hogy megtoljanak és így beindult az autó. Annyi áram még volt benne hogy Biharpüspökiig(Kiss Gyuszi testvért vittem odáig) elmenjünk, ahol ő a saját autójából adott áramot. Igaz hogy több mint egy óráig tartott a töltés, de hajnali négy körül(addig beszélgettünk és imádkoztunk) elindulhattam haza. Éppen kitartott hazáig az a töltés, de csak úgy hogy a lakott településeken, ahol közvilágítás volt lekapcsoltam az autó fényszóróját. Ha ilyen kalandos körülmények között is, de hajnali öt után kevéssel hazaérkeztem és hálát adtam az Úrnak!
Ma Ferenczi János testvér vette kezelésbe a hibás generátort és elvitte Margittára Juhász Géza testvérhez, aki megállapította a bajt. Láss csodát éppen annyiba kerül a hibás alkatrész beszerzése amennyi készpénzem van itthon. Szeret az Úr... Holnapra már meglesz a hiányzó alkatrész és a tegnap még tankoltam is az autóba, tehát a szükséges helyekre még így hónap végén is eltudok menni. Lehet hogy az autóval együtt én is helyrejövök? Úgy legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...