2011. január 30., vasárnap

Szombat - Nagyfaluban voltunk

evangelizáción a szilágypéri testvérekkel és Gombos Miklóssal. Ők bizonyságot tettek, én pedig a Jn.5:1-15-ből hirdettem az igét, mert akkor is szombat volt. Csak éjfél után érkeztem haza, mert Sándorékat még hazavittem Szilágypérba. Nekik ajándékoztam az egyik kan kiskutyát, amit ma 5 hetesen el is vittem nekik. A másikat ami itt is látszik, azt Andrisnak az unokatestvéremnek viszem ajándékba.
Ha az Úr megsegít akkor a jövő hét elején mennénk a Székelyföldre a feleségemmel, hogy hazahozzuk a kicsiket. Hála az Úrnak és köszönet édesanyámnak(aki a vizsgaidőszakban vigyázott rájuk), hogy sikeresen túl vagyunk ezen a féléven. Most már kiegészülhet a család. Nagyon-nagyon hiányoznak, csak az tudja milyen érzés ez, akinek 5 gyermeke van.
Még jó hogy édesanyám blogján annyira amennyire, de láthattuk és hallhattuk őket.
VNT(Veress Napsugár Tirza) a negyedik
VVV(Veress Virág Viola) az ötödik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...