2011. január 7., péntek

Péntek - Nem vétek

amikor azt mondom hogy van erő az Úr Jézus vérében!!! A tegnap este imádkoztak értem és ma reggelre már, amikor a családi áhítatot tartottuk(Valljátok meg azért egymásnak bűneiteket, és imádkozzatok egymásért, hogy meggyógyuljatok. Nagy az ereje az igaz ember buzgó könyörgésének." (Jakab 5,16) jobban lettem. Mostanra pedig már csak emléke maradt a tegnapi bajnak. Lám-lám semmi sincs véletlenül! Bár gyógyszert is hoztak a testvérek, azok bevételét későbbre halasztottam és ezért mondhatom, hogy az Úr most azok nélkül épített fel. Áldott legyen az ő neve! Szándékosan nem írtam betegségről, mert azt ami velem történt nem tartottam igazán betegségnek, csak erőtelenségnek és fájdalomnak., de az Úr Jézus azokat is gyógyította...!
Így ma délelőtt eljöhettem Debrecenbe  az egyetemre Ferenczi Béla testvérékkel, akik egyéb ügyben portyáztak errefelé. Semmiről sem késtem le tehát... Jobban van dolgom mint ahogy megérdemlem.
"Nem tudom miért szeret engem..." Hallgasd meg! Utána te sem mondhatsz Neki nemet!!!

4 megjegyzés:

Itt hozzá(m) szólhatsz...