2011. január 16., vasárnap

Vasárnap

Délelőtt Füstös Ernő testvérrel Kéczbe mentünk a magyar gyülekezetbe. Ernő vezette az áhítatot, én pedig igét hirdettem, majd úrvacsoráztunk. Ernő még ott maradt, hogy a gyülekezet iratait, adatait rendbeszedje(ő a gyülekezetünk jegyzője) én pedig indultam is Szilágypérba. Erdei Sándor testvéréknél megebédeltem és utána 3 órától már kezdődött is a délutáni alkalom. Ott is úrvacsoráztunk a testvérekkel és megbeszéltük a csütörtöktől kezdődő evangelizációs sorozat teendőit. Este hatra aztán már haza is érkeztem, hogy Lukács György testvérrel együtt szolgáljunk a gyülekezetben. Az Énók hite és története alapján szóltam arról hogy miként lehet Isten kedvére valaki, hogyan járhat az Úrral és mi módon lehet a menybe jutni... Örültem a sok imádságnak, ami az igehirdetésre adott válasz volt. Jó az Úr és jobban van dolgunk, mint ahogy megérdemeljük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...