2011. január 28., péntek

Péntek - Erőltetett menet így is úgy is

A tegnap egész délelőtt egy tanulmányt készítettem, délután a tinikkel foglalkoztam, majd este Gombos Miklós testvérrel elmentünk Szilágypérba, ahol a Zákeus történetét olvastam fel és abból prédikáltam.
Este későn mikor hazajöttem, tovább folytattam a délben abbahagyott munkát hajnalig. Hála az Úrnak kész lettem vele! Megszabadultam.
Ma reggel Ferenczi János testvér bevitt Margittára, ahonnan Bödő Zoltán testvérékkel mentem tovább Szilágyperecsenbe lelkipásztori találkozóra(jelölő gyűlésre). Jó volt ott lenni és többekkel találkozni, de még jobb volt hazaérkezni. Ugyancsak Bödő testvérékkel jöttem Margittáig és onnan Ferenczi János testvérrel hazáig. Remélhetőleg holnap rendbe jön az autóm..., mert estére mennénk vele Szilágynagyfaluba evangelizálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...