2011. január 6., csütörtök

Szerda - Hazajöttem

A tegnap reggel még a Hargitán ébredtem a szülők házában, de éjfél körül már itthon voltam. Hála az Úrnak az autó elkészült, mire Borzási Gyula testvér levitt minket Juditkával Székelyudvarhelyre. Onnan 13 órakor indultunk Zilahra és négy óra(!) múlva már Evódiáéknál voltunk. Nagyon sokat jelentett(1-másfél órát spóroltunk) az a 60 km amit autópályán tehettünk meg Aranyosgyérest, Tordát, Kolozsvárt kikerülve. Az esti összejövetelen Kovács Miklós testvérrel szolgáltunk. Az alkalom után még visszamaradtunk néhányan a korombeliek közül, hogy a  júliusi zilahi találkozóról egyeztessünk. Miután beszélgettünk és imádkoztunk bementem Evódiáékhoz, ahol finom vacsorával fogadtak. Édesapám  Erdő Endrével és Lajos sógorom is megérkeztek majd idővel azokból a gyülekezetekből(Szilágypanit, Sarmaság) ahol szolgáltak. Megvártam őket mivel nem volt más választásom. Az autóm, hiába indultam reggel a szervízből, nem akart elindulni. Az indítómotor vacakolt. Ha a korára(18 éves) és a megtett útra(620.000km) gndolok, akkor ezen nem is kell meglepődni. Miután Lajos meghúzott beindult és akkor már csakl egy olyan benzinkútat kellett találni ami emelkedőn van, hogy ott n e legyen gond az indulással. A Fenyves alatt volt is egy, ahonnan elindulva másfél óra múlva hazaérkeztünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...