2008. augusztus 25., hétfő

Hétfő-Útlevél

Délelőtt elvittük az újszülöttet a hivatalba hogy útlevelet csináltassunk neki. Amikor sorszámot kértünk akkor döbbentünk csak meg, mert péntek délelőttre szólt és azt mondták hogy hamarabb nem fogadhatnak. Na de nem oda Buda..., nekem olyan feleségem van hogy ilyen bürokratikus trükkökkel nem lehet elijeszteni. Ha már egyszer odamentünk akkor csak nem fogunk egy sorszámmal hazajönni. Én csendes nyugalommal ültem egy széken ölemben a csecsemővel míg a feleségem ide-oda(barátnőhöz,egyetemi csoporttársához) telefonált. A vége az lett hogy soron kívül mégis fogadtak és mindent sikerült elintézni. Virágnak is és nekem is új útlevelünk lesz. Neki egy hét múlva, nekem pedig 3 hét múlva.
Délután meglátogattak minket Petiék(sógorom) a gyerekekkel akikkel jól elbeszélgettünk, majd Petivel imádkoztunk, mert neki hamarabb el kellett menni. Este héttől egy tanítványság tanfolyamot tart. Az alábbi kép a kissebbik gyerekükről készült, akinek a neve: Jakab Lídia


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...