2008. augusztus 4., hétfő

Vasárnap

A tegnap befejeztem a táborozást ami júl.30-aug.8 közé lett szervezve. Amikor Anikó(főszervező)megkérdezte hogy az első vagy a második felét vállalom e a szolgálatnak akkor természetesen az első felét választottam, hogy mire a feleségem bemegy a kórházba(aug.9-re volt kiírva) addigra hazaérjek. Erre tessék, mi történt? Aug. 1-én megszületett a baba. Este fél kilenc körül éppen készültem az esti szolgálatra, amikor indíttatást éreztem(az Úr Lelke figyelmeztetett) arra hogy felhívjam a feleségemet mobilon.Akkor éppen még jel is volt, de nem válaszolt. Hívtam a debreceni fixet, ott sem vették fel. Végül nem volt más választásom, felhívtam anyósomat :) Mikor felvette hallom hogy egy nő kiáltozik: "Nagyon jó..., na még egy kicsit... mindjárt meglesz..." Ebből megértettem hogy már a szülőasztalon van a feleségem. Mondta is anyósom hogy ezekben a pillanatokban születik a gyermek, de azok nagyon hosszú pillanatok voltak. Még tudtam egy-két bátorító szót is mondani a feleségemnek és egyszer csak hallom hogy felsírt a baba... Én is majdnem elsírtam magam a meghatódottságtól. Ezek után nem volt nehéz a szolgálat terhe... sőt, édes volt a gyümölcse! Hétfő hajnalra(3 óra) érkeztünk haza Mirjámmal, de nem tudtunk kinyitni az ajtót, mert belülről benne hagyták a kulcsot. Végül úgy jutottunk be, hogy Mirjám bemászott a kamra ablakon és kinyitotta az ajtót. Örültem hogy magammal vittem...

1 megjegyzés:

  1. Pedig megnéztelek volna, hogy mászol be a kamra ablakán! :))
    Az ÚR áldjon és őrizzen titeket! Már így is megáldott sok gyerekkel, de még áldjon meg bölcsességgel és türelemmel, hogy Istenfélő, hívő, szép, ügyes, szorgos lányokat (s majd fiúkat) tudjatok nevelni!

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...