2008. augusztus 26., kedd

Kedd-APEH

Ma reggel 8 órára a kegyetlenül komor hivatal -amit APEH-ként ismer a magyar társadalom- beidézett adat egyeztetés végett. Azt írták az idézésre hogy ha nem jelenek meg akkor elővezetnek és annak költségeit is én kell álljam. Na hát ennek fele sem tréfa, gondoltam idejében ott leszek a Debrecenben a Faraktár u.29(a címet azért írom ide hogy más is tudja hol kell keresni a debreceni apeh irodáit) címen. Kettős állampolgár lévén mentes vagyok a kettős adóztatás alól, ezért különösebben nem izgultam, mert itthon rendesen fizetem az adót. Végül aztán kiderült hogy azért rendeltek be, mert nem tudták hogy van e biztosításom vagy nincs. Miután tájékoztattam a vizsgálóbiztost arról hogy én Romániában vagyok biztosítva, akkor megnyugodott és arra kért hogy ezt igazoljam a megfelelő dokumentumok bemutatásával, mert a Magyar Állam nem szeretné biztosítás nélkül látni állampolgárait az Unióban. Megígértem hogy a jövő hétfőn elviszem az igazolást. Tehát kell kérjek itthon a munkáltatótól(RMBGYSZ) egy igazolást a biztosítási jogviszonyról amit majd ott bemutathatok.
Este indultunk haza a három gyermekkel(Judit, Jémina és Tirza)és hála az Úrnak minden gond és baj nélkül meg is érkeztünk. A feleségem még ott maradt egy rövid ideig(a jövő hétfőig) hogy kiélvezze a csecsemőgondozás rejtelmeit:) Hiába az ötödik gyermek Virág, ő is az újdonság erejével hat. Az orvos azt mondta a feleségemnek a vizsgálat után hogy ha nem tudná hogy már van 4 lánya, azt hinné hogy csak egyet szült idáig, annyira egészséges... Dicsősség az Úrnak!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...