2008. augusztus 5., kedd

Kedd

Csak most(23.30) érkeztem be az imaközösségből, ahová éppen csak hogy elérkeztem. Ilyenkor nyáron, kedden esténként 10 órára szoktunk összejönni a kisterembe hogy megtérésekért, megújulásért és egyéb imatémákért könyörögjünk. Amikor megérkeztünk már 10 óra volt és megkértem Juditot hogy fektesse le a húgát Tirzát(2,3/4 éves), mert én csak később jövök be. Az előbb megnéztem őket és látom hogy a kicsi mellett ott az üres cumis üveg, ami azt jelentette hogy Juditka még az esti kakaót is elkészítette neki. Judit is megfürödve, pizsamában már mélyen aludt. A konyhában egy tányért láttam ami el volt mosva. Nem tudom hogy másoknál ez hogy van, de én örülök annak hogy ennyire érett gyermekekkel áldott meg az Isten. Persze ahhoz hogy ennyire önálló legyen Juditka(9 éves) is, ahhoz egy olyan feleség-anya szükségeltetett mint Márti. Tehát ma este is oda lyukadtam ki, ahová már számtalanszor: Hálát adtam a feleségemért!!! És még mindig nem elégszer...


Ez a kép hazafele jövet készült Érmihályfalva és Értarcsa között. Márti, Mirjám és a pici Debrecenbe maradtak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...