2008. augusztus 24., vasárnap

Vasárnap-Falunap

Péntek délben lett vége a lelkipásztorok hetének a Hargita Táborban, ami után még a Tábori Tanácsnak volt vezetőségi ülése. Amíg az alapítványt be nem jegyzik addig még a régi tanács funkcionál. Ezért csak délután 5 óra után indulhattam Székelyudvarhelyen keresztül Barótra. Azért arra, mert a ZETAM SRL. (id. és ifj. Máté Zoltán tulajdona) bútoripari cégtől a feleségem egy komódot rendelt, ilyet.
Ezért is késtem vagy 10 percet a baróti összejövetelről. Már megkezdték a testvérek az alkalmat az új lelkimunkás(Győrfi Elek Tóbiás) vezetésével és sikerült meglepnem őket azzal hogy ott voltam. Az előd és az utód egy azon alkalmon szolgáltunk. Tóbiásék is csak hétfőn költöztek oda és így ez volt az első nyilvános szolgálata Baróton mióta ott lakik. Jól éreztem magam. A többit már elmondták a képek...
Ma délelőtt itthon Érszőllősön a falunapok keretében hálaadó istentiszteletre került sor a műv. házban, melyen a református, a pünkösdi, baptista és ortodox egyházak szolgáltak. A Máté ev. 11:25-30 alapján hirdettem az igét és hívtam az Úr Jézushoz az embereket. Több mint 200 felnőtt vett rész ezen az alkalmon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...