2008. augusztus 7., csütörtök

Csütörtök- Visszatekintés

Amennyire az emlékeim még megvannak, csak annyira pontosan tudom rögzíteni az elmúlt 2 hónap történéseit.
Amikor Steiner István testvér itt volt(jún. elején) akkor elég sokat csatangoltunk együtt a Nyugati Kárpátokban. Ezen bóklászások célja az volt hogy tábor helyet keressünk itt az ország nyugati felében. Azért hogy valami olyan legyen itt is mint a Hargita Tábor a Székelyföldön. Találtunk is egy szép helyet a Meziad(Mézged) völgyében, ahol a múlt héten táboroztunk, de a megvásárlása még nem történt meg.
Június második fele a szokásos szolgálati beosztás szerint telt el(sajnos a napi történések elillantak) és az azt követő emlékezetes esemény már júliusban történt. Júl. 12-én szombaton 20 éves érettségi találkozóra került sor Zilahon. Erre a találkozóra Szilágysámsonból érkeztem, ahol egész héten evangelizációs sorozat volt és a péntek esti alkalmon én hirdettem az ígét. A húsz éves találkozó nagyon fontos volt nekem, mert a 10 évesről lemaradtam. Nagyon örültem a régen látott osztálytársaimnak, akikről sok mindent megtudtam és így imádkozhatok értük. Többnyire(és ez mennyire nem szokványos a mai világban...) házasságban élnek(egyről tudunk aki elvált) és egy kivételtől eltekintve 2-3-5 gyermekes családokat alkotnak. Az 5.-ös szám nem csak engem fémjelez ...:)

júl 14.-18. Székelyföldi út- Jéminát elvittem Viola nénémékhez és Mirjámot Judittal együtt hazahoztam a Hargita Táborból. Közben voltam Gyergyóban(szerda esti szolgálat) és Baróton is Gál Gabiéknál.


júl. 19.-20. Mátészalka- sátoros evangelizáció- Ez időben két temetésre is sor került itt Érszőllősön, éppen júl. 19-én és 20-án id. Lukács Károlyt és Barnucz Gézánét temettük. Még jó hogy Mátészalka
csak 1és1/2 órára van innen és nem okozott különösebb gondot hogy hazajöjjek a temetésekre. Július 20. más okból is egy nagyon szomorú nap volt. Egyik közeli barátomnak a felesége, orvosi műhiba miatt elveszítette megszületendő gyermekét. Egy héttel már túlhordta a babát, állandó orvosi felügyelet alatt volt a kórházban és mégis az orvos könnyelműsége miatt(szombat délután infúzióval megindította a szülést és aztán abbahagyta azzal hogy majd hétfőn folyatja, de vasárnap reggel már nem volt szívhang és műteni kellett) meghalt a baba. Hiszem hogy Isten ebből is valami jót származtat, habár még nem látjuk... Szeretnék azonban egy jó tanácsot adni minden hívő nőnek: Nagyon messzire kerüljék azon orvosokat akik lelkiismeretlenül ölik a magzatokat, érthetetlenebbül fogalmazva abortuszokat végeznek!!! Vagy legalábbis annyira kedveljék őket mint a hivatásos bérgyilkosokat. Az ilyen ember sokszor még ha jót is akar nem teheti, mert annyira az Ördög "jobb keze" ( Ján.8: 44. Ti az ördög atyától valók vagytok, és a ti atyátok kívánságait akarjátok teljesíteni. Az emberölő volt kezdettől fogva, és nem állott meg az igazságban, mert nincsen ő benne igazság. Mikor hazugságot szól, a sajátjából szól; mert hazug és hazugság atyja).... Kerüljék őket, de imádkozzanak értük hogy kegyelmet találjanak!

júl. 24.-27. Szalárd- ifjúsági evangelizáció. Minden este ott lehettem az Úr kegyelméből és imádkozhattam azokkal akik keresték az Urat. Csütörtökön Balla Frigyes, pénteken-szombaton Novák Zsolt, vasárnap pedig én hirdettem az evangéliumot.

júl. 30- aug. 03. Mézgedi(Meziad) ifjúsági tábor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...