2008. augusztus 13., szerda

Szerda-Szerelmes emlékek

A mai nap nagyon hamar eltelt. Mirjám gondosan vigyázott a húgára és még nekem is készített ebédet, de amikor a feleségem nincs itthon nekem nemigen van étvágyam, így nem is ettem. Este ők itt én pedig Micskén mentünk a gyülekezetbe. Mire hazajöttem már ágyban voltak. Tirza már aludt, Mirjám még olvasott.
Akármennyire is erősnek is akarok látszani, azért ilyenkor(csak Mirjám és Tirza vannak velem és ők is már alusznak), csak rám tör az egyedüllét. Hiányzik a feleségem!!! Pedig csak a tegnap váltunk el és mégis... Jó, jó tudom és érzem is(másképp nem tudom mi lenne) hogy az Úr velem és mellettem van, de a másik "részem" mégis távol van... Természetes érzés ez és hálás vagyok érte Istenemnek, aki így alkotott meg. Egészséges hitélet<-> Egészséges házasság, ezek kölcsönhatásban vannak egymással. Azért imádkozom hogy aki mind ezidáig megtartott minket az vezessen továbbra is!!!
Most az esti csendesség után elővettem a régi-régi leveleket amiket 14 évvel ezelőtt írtunk egymásnak és azokat olvasgattam újra. Ha azt mondanám hogy ma is ugyanúgy érzek mint akkor, hazudnék. Sokkal de sokkal jobban szeretem Mártit mint akkor, pedig az is emlékezetes volt mint az alábbi mellékletek is bizonyítják(az egyik napra pontosan 14 évvel ezelőtt íródott).......
Többet(pedig még van egy csomó:) már nem bírok beszkennelni, mert lassan töltődik fel... Hogy mennyire megtapasztaltuk Isten áldását, arról az öt gyermek léte is beszél...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...