2009. március 2., hétfő

Hétfő este

Ma este előbányásztam a rég elfeledett 56kB-os telefonmodemet(igazi múzeális érték, 12 éves) és az "ősi" módszerrel csatlakoztam a hálózatra. Ez arra jó hogy az előre megírt szöveget feltöltsem. Mivel azonban nem írtam meg előre semmit ezért most röviden tömörítem az elmúlt napok esemányeit.
Pénteken este még én szolgáltam az evangelizáción, de szombaton és vasárnap már Pardi Félix kémeri lelkipásztor hirdette az igét. Szombat este a fiatalok kísérték el, vasárnap pedig a fúvós zenekar.Jémina a tegnap volt hat éves. Holnap ha Debrecenbe megyek akkor felteszem ide az internetre az egész sorozatot. Ezzel már el is árultam hogy holnapra hova készülök. A feleségemet és az 5. kislányomat hoznám haza, mert ma -amíg én távol voltam- Híri Zoltánék elvitték őket Debrecenbe, annyira rosszul(vírusos megbetegedés) volt a kicsi. Én már reggel elindultam itthonról Micskére a szerelőhöz és amíg ő az autót javította(estig) addig a polgármesterrel elmentem Nagyváradra, hogy meglátogassam a kórházban fekvő egyik gyülekezeti tagunkat, Híri Emma testvérnőt. Ha már Váradon jártam akkor a Szövetséghez is bementem hogy a telefonok felől érdeklődjek, de még semmi kézzelfoghatót nem tapasztaltam ebben az ügyben. Se mobiltelefon, se mobilinternet mégis létezek és még írni is tudok.
Este hétre lett kész az autó és azt tudom mondani hogy a Budai név ezután nem csak a sógoromért(Budai Lajos) szimpatkus hanem azért is mert így hívják a micskei autószerelőt(Budai Csaba) is. Necsak hogy jó lett az autó hanem a munkadíj is nagyon baráti volt... Az Úr hegyén (és Micskén) a gondviselés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...