2009. március 18., szerda

Szerda

A tegnap estére ismét Pardi Félix testvér hirdette az igét és a tegnap este voltak a legtöbben az imaházban, kb. 130-an(a magyar gyülekezetnek csak 8 tagja van). Nagyon örültem annak hogy az igehirdetés után amikor a felhívást tettem akkor többen(9-en) felállásukkal jelezték hogy az Úr Jézust akarják követni. Kérem hogy aki csak teheti imádkozzon azért hogy aki elindult a keskeny úton az ne álljon meg. Legközelebb pénteken lesz Kéczben összejövetel...
Ma reggel Micskére indultam, hogy az autót a szerelő gondjaira bízzam. Féltengelyt kell felújítani és kipufogó dobot cserélni rajta, mert olyan hangos volt már hogy az már bántott. Stoppal(hej, régi szép homoródszentmártoni idők... amikor még autóm sem volt) jöttem haza és dél körül már itthon is voltam. Délután pedig aludtam egyet. Nem is tudom hogy mikor esett meg velem utoljára ilyen, de nagyon hasznos volt... Nagyon is meg tudom érteni azt a szolgatársamat aki azt javasolta hogy kelj korán, végezd a munkádat szorgosan, de minden délután aludj legalább egy órát. Ő tudott valamit, amit akkor én még nem... mostanra már én is vallom, csak sajnos nem igen teszem.

Ma este bibliaóra volt itthon és a Mt. 13:24-30,36-43 volt a tanulmány alapja. Az alkalom végén a betegekért is imádkoztunk. Itt Nagy István szalárdi lelkipásztor szolgatársamat is megemlítettem aki vasárnap este szenvedett súlyos balesetet(kazánrobbanás). Jobb lábának 90 százaléka, bal lábának 60 százaléka égett meg. Jelenleg a nagyváradi kórházban van és nagy(nem csak a neve az) fájdalmai vannak. Imádkoztunk a feleségéért és a gyermekeiért(öt van és jön a hatodik..) is akiket szintén eléggé megviselt ez a próbatétel, hogy az Úr adjon nekik erőt és biztást. Aki szereti az Urat és tiszteli az Ő szolgáit az imádkozzon értük!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...