2009. március 9., hétfő

Hétfő- influenza

Az Úr kegyelméből általában csak hét elején környékezhet betegség és ez most is így van. Az ami átvonult a gyermekeken(magas láz, reszelős torok...stb.) az ma engem is elkapott, de remélem hogy hamarosan megszabadulok tőle, már csak azért is mert csütörtök estére egy "rapid"(szükséghelyzet volt) meghívásnak tennék eleget, amikor Nagydobosra megyek evangelizációs szolgálatra.
Hála az Úrnak nekem is sikerült valamennyire az előttünk álló hetek evangelizációs alkalmait szolgálattevőkkel lefedni. Adjon az Úr megtérést, megújulást ezeken az estéken, ezért imádkozom!
A rádiózás pedig egyelőre elmarad. Nem azért mert nem lenne hozzá kedvem vagy nem lehetne még 5-6 órát hetente erre a munkára rászánni, hanem azért mert még nem akarja az Úr. "Kitettem a gyapjút", tehát megkérdeztem az Urat és az "igen" válasz egy telefonhívás lett volna egy meghatározott személytől(akivel korábban erről beszéltem) péntek reggeltől vasárnap estig, de nem jött. Ebből megértetem hogy nem kell még belevágnom ebbe a munkába. Ezért ma lemondtam a holnapi stúdiófelvételt. Hiszem hogy az Úr tudja és tudatja mit miért nem enged és mi az amit feltétlenül elvár hogy megtegyek. Nem mondom hogy minden esetben kérek ilyen konkrét választ(jelet) a döntéseimhez, de ha veszem magamnak a bátorságot hogy megkérdezzem és Ő válaszol akkor azt nagyon komolyan kell venni, mert "az engedelmesség több hogynem az áldozat".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...