2009. március 22., vasárnap

Vasárnap

Délelőtt itthon szolgáltam a "Menedékvárosok"-ból(4Móz.35:9-34) és elmondtam mindazt, ami számomra is új volt ezekből az igékből. Az alkalmon itt volt Kiss Zoltán lelkipásztor testvéremnek a felesége Jutka is, aki az édesanyjához jött mivel ma kiadták a kórházból és állandóan kell valaki mellette legyen. Lehet imádkozni érte... Délben együtt ebédeltem a családdal(mivel ritka e vasárnapi esemény, igen nagy értékkel bír), ami után a nagyobbak(Mirjám és Judit) zene órára mentek, a kicsik és én lepihentünk. Édesapámmal is váltottam néhány szót akit éppen előttem hívott fel Nagy István(a súlyos égési sérüléseket szenvedett szalárdi lelkipásztor) és mondta hogy most már jobban van.
A ma esti evengelizációs alkalomra Mirjám, Tírza éa Lídia(Ferenczi), a Mirjám barátnője kísértek el. Az evangelizációs sorozat záró alkalmára Szalárdról jött egy szolgáló csoport hogy énekekkel és bizonyságtételekkel gazdagítsák együttlétünket. A Lukács ev. 13. részből hirdettem hogy van pokol, van üdvösség és most még lehet választani a kettő között. Kilenc óra is elmúlt mire haza indultunk. Útközben telefonon egyeztettem Novák Zsolttal a jövő hétfői látogatásáról(Aradról hazafelé bejön hozzánk) és örömmel újságolta hogy ma délelőtt vagy 30-an voltak az istentiszteleten, pedig nem is volt különösebb ünnep. Örömmel hallottam hogy még Homoródszentmártonból is volt vendég(Bedő Juliánna), aki az első bemerítettek között volt még a lelkipásztori szolgálatom elején. Adjon az Úr növekedést a gyergyói közösségnek mind lelkiekben, mind létszámban!!!

A szalárdi szolgálócsoport...A ma esti igehirdető(fotó:Tripó István)


U.i. A tegnapi prédikációt is feltöltöttem, a szombati bejegyzés alatt van a link...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...