2009. március 25., szerda

Szerda

Kezdem azzal hogy a feleségem már hétfő este megfejtette a rendszámon lévő betük háttérjelentését, amire az egyik kommentelő is gondolt kiegészítve az időponttal. Tehát mit mond a rövid és tömör üzenet a kocsim elején és utóján?

9(este) óra van: Pásztor Indulj Haza!!!


A tegnap este már be is tartottam ezt az utasítást, noha nem az én autómmal mentem Vajára. Gombos Miklós testvér vállalkozott arra hogy a Kéczből kiinduló konvojt vezesse. Ugyanis még a TELEK alkalmával Cserés Attila testvér meghívta a kéczi cigány testvéreket velem együtt egy misszióútra, hogy a Vaján(Mátészalkától nyugatra) elkezdett cigánymisszióba besegítsünk. A kéczi testvéreknek csak egyszer kellett szólni és máris több autóval akartak indulni. Végül sikerült a konvojt 3 autóra csökkenteni, mert tekintettel kellett lenni vendéglátóinkra is akik egy magánháznál szervezik az összejöveteleket és ott ugye nem annyian férünk el mint egy nagy teremben... Délután két óra után indultunk el miután a hangszereket(szintetizátor, dob, gitár stb.) bepakoltuk és magyar idő szerint kevéssel négy óra után érkeztünk meg a vajai cigánytelepre. Mikor megérkeztünk örömmel nyugtáztam magamban hogy csak annyian érkeztünk(15-en) ahányan, mert éppen csak hogy befértünk a már jelenlevők mellé a házba. Nagyon jó alkalmunk volt bizonyságtételekkel(8 személy) énekekkel, igehirdetéssel(a Mt.25:1-13-ból szolgáltam) és szeretetvendégséggel együtt. Végül este 8 körül búcsúztunk el Cserés Attilától, Ocskó Gábortól, Menyustól és a vajai cigányoktól. A cigány testvérek gyorsan bimbózó baráti kapcsolatát elnézve úgy sejtem hogy ennek a találkozónak még lesz folytatása...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...