2009. szeptember 18., péntek

Csütörtök-Péntek Óvoda-Iskola

Megkezdődött. Nekem mától az egyetemi oktatás(a feleségemnek már a múlt héten), Jéminának és Tirzának pedig az új óvodai képzés. Ugyanis arra az elhatározásra jutottunk a feleségemmel hogy Jéminát még nem adjuk iskolába, noha márc. 1-én betöltötte a 6 évet, hanem inkább egy román óvodába járatjuk Tirzával együtt Margittára. Na nem arról van szó hogy drága anyanyelvünket mellőznénk, hanem sokkal inkább arról hogy felvértezzük őket a majdani anyanyalvi oktatás keretei között támadó "államnyelv" nehézségei ellen. Igaz hogy szegények semmit semm értenek abból ami körülöttük történik, de mégis sikerrel vették eddig az akadályokat. Jéminát kérdezve arról hogy miként boldogul a románok között, azt válaszolta hogy "minden rendben édesapám, én mindenre bólogatok amit mondanak és megteszem amit kell". A gyermekekben nagyfokú alkalmazkodóképesség rejlik, csak legyen aki kihozza belőlük... A kicsi(Tirza) számára még annyira új a helyzet, hogy említésre sem méltatta a nyelvi különbségeket...
Szerda este otthon voltam a bibliaórán és Izsák házassága volt a téma, ami eléggé élvezetes volt a részemre is(noha én immár 14 éve élek boldog házasságban), de úgy láttam hogy még másokat is érdekelt az isteni vezetés ezen a területen...
Csütörtök este Szilágypérba mentem(ezután ha az Úr megsegít, csütörtök esténként ott keressetek), ami egy újabb missziós állomása lett a körzetünknek. Isten úgy vezetett, hogy felvállaljam ennek a nagyközségnek a misszióját. Nyolc órától hirdettem az igét abban az imaházban, amit nemrég vásároltak(Gál Győző testvérem kezdte el itt a missziót) és hála az Úrnak elég sokan eljöttel meghallgatni az üzenetet... Az alkalom után Erdei Sándor testvéremhez mentem, ahol az öccsével(Attila, 35 éves,nőtlen) volt jó beszélgetésem, aki szeretne megtérni, de még nincs elég akarata hozzá. Kért hogy imádkozzunk érte. Megtettük és tesszük ezután is. Úgy látom hogy nagyon nagy az éhség és a szomjúság arrafelé az Ige iránt. Ezért vezetett az Úr arra hogy minden csütörtökön ott legyek... Imádkozzatok értem!!!

2 megjegyzés:

  1. De megnézném napsugárt és Jéminát a román napköziben. Szerintem a ti gyerekeitek átlagon felüli alkalmazkodó képességgel rendelkeznek, és feltalálják magukat, nem mintha nem tudnátok, hiszen ezért döntöttetek így:)
    Az Úr áldását kívánom minden döntésetekre, utatokra. Várjuk, hogy találkozzunk veletek!

    VálaszTörlés
  2. "Imádkozzatok értem!" - nem elég, ha problémáiddal csak te zavarod az állítólagos Istent, hanem még felkérsz embereket is, hogy zaklassák őt?

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...