2009. szeptember 1., kedd

Szeptember 1.

Ha az Úr is jónak látja és megsegít, mostantól ismét rendszeresen jelentkezem a bejegyzéseimmel és ígérem hogy minden erőmmel azon leszek, hogy a rendszeres olvasót vagy az éppen ide tévedőt a lehető legjobb irányba befolyásoljam, Jézus irányába...
Most már jobban adottak ehhez a lehetőségek mivel Érszőllősre is beköszönt a "Romtelecom" a szélessávú internetszolgáltatásával. Hogy is van akkor ez? Én aki a keskeny úton járok, a szélessávot veszem igénybe? Igen. Nem mindegy ugyanis hogy a keskeny úton szélessávon megy az ember a mennybe, vagy a széles úton de mégis beszűkült sávon halad az ember a pokolba...
Ma délután sikerült rábírnom magam(alaptermészetemhez tartozik hogy nehezem vagyok elérhető) arra hogy elindítsam a skype szolgáltatást és rögtön csörögni is kezdett a gép. Frank testvérék voltak Izráelből. Nagy örömmel fogadtam a hívást és beszéltünk egy keveset. Mivel neki kamerája is volt, ezért láttam is nem csak hallottam. A mögotte lévő falon volt egy kép a falon, ami sokak számára ismerős: A széles út és a keskeny út ábrázolása. Szimbolikus jelentősége volt számomra annak, hogy szélessávú interneten haladva is láthattam e képet. Én a keskeny útat teljes szélességében akarom végig járni. Ki akarom élvezni az utolsó göröngyöt is és vállalom, hogy ezért elviselem az ordító oroszlánt is... Az én Uram az Úr segítsen meg ebben!!!

Ma délután Ferenczi János testvérnek segítettem hogy az imaházba is bevigyük a drótot(IP kamerát szerelünk be). Nem azért hogy a világot vigyük be, hanem azért hogy a világba ömöljön onnan is minél jobban az élő víz. Elég sokat kínlódtunk azon hogy a falban lévő csöveken átszuszakoljuk a kábeleket, de végül csak sikerült... megérte.
Este mintegy 9-en voltunk imaközösségbe, ahol nem kellett sokat gondolkodni hogy miért is adjunk hálát, de nagyon is kellett figyelni arra hogy mit és hogyan kérjünk. Az Úr megadta és megadja mi szükséges. Elhisszük. Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...