2009. szeptember 15., kedd

Kedd

Mától kezdve(igaz hogy egyelőre még csak szűkösen), de szeretnék egyre több élő és arhív anyagot iss közzétenni ezen az oldalon, ami immár egy kicsivel több mint egy internetes napló. Talán lesz energiám és időm arra hogy az audio-vizuális anyagot is rendszeresen frissítsem... Az én Uram az Úr segítsen meg ebben!

Ma délután meglátogattam Tőtős Anna testvérnőt aki már a 87. életévében van és úrvacsorát vittem neki. Nagy csodaként éltem meg nála azt a fejlődést amit az elmúlt másfél év alatt tapasztaltam. Az a testvérnő aki korábban csak panasszal volt tele és öröme sem  volt(annyira hogy ezért még az úrvacsorától is el lett marasztalva,lsd. tavaly febr.-márc? bejegyzést) most ki volt virulva. Annak ellenére hogy a múlt hónapban nem tudtam meglátogatni, egyáltalán nem zsörtölődött, sőt örömmel tett bizonyságot az Úrral kapcsolatos élményeiről. Mondtam is neki: "Kedves testvérnő, nagyon örülök hogy láthatom az Úr munkáját Anna néniben." Erre ő: "Testvér, megtanított az Úr arra hogy javamra van a nyomorúság." Áldassék az Úr neve! Jó volt ott lenni...
A ma esti imaközösségben 10-en voltunk és tudom hogy nem hiába, mert a korábbi könyörgéseknek is látttuk ma a gyümölcseit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...