2009. szeptember 14., hétfő

Hétfő.........

A tegnap délelőtt itthon voltam mivel úrvacsorai alkalom volt a gyülekezetünkben. Igaz hogy hajnalban kerültem haza, de azért sikerült eleget aludnom ahhoz hogy szolgálni tudjak. Most különösképpen örültem annak, hogy még a tavaszon úgy döntöttünk a gyülekezetben, eztá vasárnap délelőtt 10 órakor kezdünk a korábbi kilenc helyett.
Délután fél négyre Micskére mentem, majd este hatra újra haza. A hívő ember fegyverzetéről és harcairól  szóltam az Ef. és a Kor. levél alapján. Arról is szó esett hogy mi az és hol van az amit le kell rombolnunk, mi az és hol van az, amit foglyul kell ejtenünk, végül pedig mi az és hol van az amit meg kell büntetnünk...? A Szent Lélek megadta a válaszokat ezekre a kérdésekre. Áldott legyen az Úr neve!
Délutánra régen látott vendégeknek örülhettünk. Az Egyesült Államokból , Clevelandból látogatott haza Ozsváth Lajos testvér a feleségével. Őket még gyermekoromból a zilahi időkből ismerem. 1980-ban mentek ki az Államokba.
Ma délelőtt meglátogatott a sógorom(Budai Lajos) és aztán mentünk tovább Nagyváradra Tripó István testvérrel hogy ott találkozzunk Erdő Endre testvérrel, akivel hivatalos ügyeket intéztünk(egy keresztyén alapítványt jegyeztünk be). Késő délutánra értünk vissza és a megkésett, de el nem szalasztott ebéd után Lajos ment Szatmárra én pedig Ferenczi Gyula testvérhez úrvacsorát vinni...

1 megjegyzés:

  1. De jó volt hallgatni és látni újra azt a 94-es újppesti evangéliyálást,emlékezni a nagyváradi testvéreinkre,gyülekezetre.Jónéhányan közülük Amerikában,Magyaro.n,Németo.ban vannak.Az Úr áldja meg őket ott ahol vannak.
    Köszönöm Efraim,hogy feltetted.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...