2009. november 5., csütörtök

Csütörtök - Jöttem, mentem boldog vagyok :)

Ma reggel elvittem a feleségem Debrecenbe az egyetemre és hazafelé már a Transporterrel jöttem ami a héten ment át a műszaki vizsgán. Két évig tehát nem lesz vele gond..., remélem. Míg én oda voltam addig a kis Virágra Ferenczi Márta(Ferenczi János karmester testvér felesége, 4 gyermek édesanyja) vigyázott. Estére Szilágypérba mentem ahol nagyon jó alkalmunk volt. Az összejövetel után még bementem Erdei Sándor testvérékhez ahol elég hamar eltelt az idő. Mire hazaindultam már 11 felé járt. Addigra Márta lefektette a gyermekeket és haza is ment, csak Mirjám maradt ébren, mert mindenképpen látni akart. Ha az Úr megsegít és élek akkor holnap estétől vasárnap estig evangelizációs szolgálatban leszek Tabdiban(Magyarország), ahol a kiskőrösi baptista gyülekezet szervezi az alkalmakat. Aki teheti imádkozzon értem, mert úgy érzem hogy kemény harc lesz...

1 megjegyzés:

  1. Egy friss megtérésről olvashatsz itt: http://bazsoki.blogspot.com. Hála az Úrnak!

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...