2009. november 29., vasárnap

Vasárnap - Tasnád - Ottomány - Érszőllős

Ma délelőtt a tasnádi roma gyülekezetbe mentem szolgálni, ahová Béla testvér már egy hónapja hívott és ahol már nagyon vártak. ezen az adventi vasárnapon egy cigány testvér vezette az imaórát és utána majd én szolgáltam Isten igéjével közöttük. A végén megtanítottam nekik egy éneket("Vak voltam és szegény, míg a bűnben éltem én, az éltem üres volt és elveszett. De Jézus megmentett szavával újjá tett, a régi elmúlt, újjá  lett minden..."), amit nagyon hamar megtanultak és aztán boldogan énekeltek. Adja az Úr hogy mindig igaz is legyen!
Ahogy vége lett, már igyekeztem is haza, mert két óra után már indultam is többed magammal(négy autóval), Ottományba, ahol hálaadó istentiszteletet tartott a gyülekezet délután 3 órától. Szabó András lelkipásztor testvérem hívott meg minket erre az alkalomra. A Jónás könyvének 2. részéből adtam át az üzenetet az ünneplő gyülekezetnek. Öt óra is elmúlt mire vége lett és indultunk is haza az esti alkalomra. Itthon elég gazdag esténk volt, mert csak a beszámolókkal és bizonyságtételekkel eltelt egy óra és csak utána következett az igehirdetés. A Mikeás 5:1-8 -ból szóltam az "utolsó napokról" és "ama napról". Az alkalom közvetítve volt és jelenleg is visszanézhető itt az oldal jobb szélén a kis képernyőn, de sajnos a hang eléggé szakadozik, de azért érthető. Azért akadozik, mert az adás minősége a legjobbra volt állítva és azt nem bírja a sávszélességünk. A következő alkalommal meg kell mondjam annak a személynek aki ezt a szolgálatot végzi hogy a kevesebb "fps" jobb hangminőséget eredményez és akkor már nem lesz gond a hanggal sem.

Az énekkarunk egy része Ottományban


Az Ottományi gyülekezet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...