2009. november 18., szerda

Szerda - A feleségem is elkapta az influenzát

De ez nem az a diszónátha, hanem az ami már átment a falun, a családunkon és eddig csak engem került el. Helyesebben szólva inkább én kerültem el, mert amikor elkapott volna, akkor sose voltam itthon. Azonban a feleségemet szegényt nagyon leverte ez a betegség és pontosan akkor, amikor iskolába kell menjen. Amennyire tőlem telt segítettem neki a dolgozatok elkészítésében(kettőt az ötből), de a neheze mégis csak rá maradt. Imádkozni kell érte hogy minél hamarabb kilábaljon ebből a gyengeségből, mert mi a többiek itt a "kaptárban" nem találjuk a helyünket ha az "anya" nincs jól(mint a méheknél).
Ma este a bibliaórán tovább folytattuk a József életének a tanulmányozását és elég sok hozzászólás, bizonyság is elhangzott. Majdnem két órát tartott az összejövetel...

Adj Uram gyógyulást a betegeknek!

4 megjegyzés:

  1. Mielőbbi gyógyulást kívánunk Mártinak, imádkozunk értetek! Szeretettel: Szilágyiné Szilvi

    VálaszTörlés
  2. Nem nagyobb a szükség,mint a segitö.
    Ez az ének jutott eszembe,ahogy elolvastam a bejegyzést.
    Kivánom,hogy az áldott Orvos minél hamarabb gyógyitsa meg az én drága menyemet ,akit nagyon szeretek,de nemcsak én,hanem a családból mindenki.Imádkozunk érted kedves Márti!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Hogy van Márti?
    Mi is lassan túl vagyunk a megfázásokon. Reméljük Márti is túl van már a nehezén!

    Üdv: Szilvi

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...