2009. november 28., szombat

Péntek-Szombat - Szatmáron

Szatmáron a tegnap este kezdődött az evangelizációs sorozat a Péter István(sarmasági lp.) testvér vendégszolgálatával és ma este rajtam volt a sor. Hála az Úrnak hogy a körzetből 4-en is elkísértek. Ketten Érszőllősről(id.Híri János és Erdei Imre testvérek, mindketten a 7O-es éveiket tapossák) és ketten Szilágypérból(az Erdei házaspár, velem egy korosztály), így mind az öten szolgáltunk: Erdei i Imre tv. és Erdei Sándorék bizonyságtétellel, én igehirdetéssel(Jn.ev.5. részből), Híri János tv. pedig záró imával. Az Úré a dicsőség hogy többen jelezték kézfelemeléssel hogy szeretnének megtérni, de csak öten maradtak vissza imádkozni. Vékás testvér már többjüket ismerte ezért ő kezdte velük a beszélgetést, én addig az ajtónál fogtam kezet a testvérekkel. Ott szembesültem azokkal a rokonokkal is akikről eddig még nem tudtam, de szépen levezették pl. hogy a nagybátyám 2. felesége révén, ill. a nagyanyám öccsének 2.felesége kapcsán igenis illik nekem is számon tartani őket. Örültem ennek a felfedezésnek... Miután már csak az énekkar maradt gyakorolni én is csatlakoztam a döntők csoportjához, ahol Vékás testvérrel együtt imádkoztunk velük és értük. Ezt követően vacsorára Vékás testvérékhez voltunk hivatalosak, ahol mind az ötünket gazdagon megvendégeltek. Ennél viszont többet jelentett nekünk a lelki közösség és beszélgetés arról ami igazn fontos e földi létben. Tizenegy óra felé járt már az idő mire sikerült elbúcsúzni a lelkipásztor családtól. Még ha Vékás tv. gyenge is a betegsége miatt, azért nem sajnálta az időt ránk. Imádkozni kell érte, mert minden héten kemény kemoterápiás kezelést kap Kolozsváron. Ez nem csak próbatétel számára, hanem munka lehetőség is a szavai szerint, mert ez idő alatt a betegeknek és az orvosoknak prédikál. Adja az Úr hogy még sokáig tehesse!





Sent via BlackBerry from Vodafone Romania

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...