2009. február 23., hétfő

Hetfo-ekezetek nelkul(rendszervaltas, bocsanat! oprendszercsere miatt)

Nem tudom hogy mi tortent a tegnapelott, de minden eddigi csucsot dontott a latogatottsagi statisztika. Lehet hogy sok embernek faj a hata es keresik a gyogyirt...? Nem tudom. Az biztos hogy az atlag szombati latogatottsag 3xosa volt a tegnapelotti... Adja az Ur hogy az idegenek is akik ide talaltak, valami jot vigyenek magukkal...!
Ma delelottfelkerestem egy hivatasos forditot hogy az aposom ugyeben szuletett iratokat forditsa magyarrol romanra, mert azt kell beadjam a rendorsegre. Egy masik ugyben(a torott autorol kell szakvelemeny) sajnos huzodik a problema megoldasa, mert a szervizes embernek meg szuksege van ilyen-olyan iratokra.
Tripo Istvan viszont talalt nekem egy autoszerelot akihez muszaj elmejek holnap(reggel kilencre beszeltem meg vele), mert mar tobb mint 10000 km-t mentem a Daciaval. Remelem hogy sikerul egeszen rendbetenni az elejet, ugyanis kezd kopogtatni...

1 megjegyzés:

  1. Nevettünk egy jót a férjemmel, mikor a gyógymódról irtál. Ugyanis, Jakabnak is ezt a kenőcsöt ajánlotta az egyik testvérnő. Az utóbbi 2 hétben Jakab is a derékfájással küzd, nem szeret gyógyszert szedni, de most ő kért, hogy adjak már valamit. Az orvosnő ezeket irta fel: Refen retard, piafen és Diclofenac kenőcs. Az az igazság, hogy szégyelltem bemenni az állatpatikába (mindenki tudja, hogy nem tartunk állatokat), de ha neked is használt :))... akkor én is megveszem a férjemnek a "kilós gyógyirt". És gyógyulást kivánunk neked is.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...