2009. február 6., péntek

Péntek

Ma reggel bementem Margittára a közjegyzőhöz hogy időpontot egyeztessek vele az apósomék ügyében. Ahhoz hogy a rendőrség lezárja az ügyet szükságes hogy a baleset sérültjei közjegyző előtt nyilatkozzanak arról hogy nincs anyagi és nem anyagi követelésük apósommal, a sofőrrel szemben. Mivel kedden reggel kilenre idézték be őt a margittai rendőrségre ezért nyolc órára beszéltem meg a közjegyzővel a találkozót. Remélem hogy egy óra elég a nyilatkozattételre.
Miután hazajöttem családokat látogattam, ebédre pedig vendégeket vártunk. Homoródszentmártonból hívtak fel Demeter Zoliék hogy útban Ausztriába(ott dolgoznak) meglátogatnak minket. Mivel még soha nem jártak nálunk ezért elég nehezen találtak ide, de négy óra után csak megérkeztek és kellemes időt töltehttünk az asztal mellet. Imádkoztam értük hogy az Úr vonja közelebb magához őket és adjon még időt nekik a megtérésre...
Este hétre Micskére mentem bibliaórára, majd utána meglátogattam Hoble testvért is aki elég gyengén van. A lányának(Irma) beállítottam egy számítógépét amin prédikációkat és énekeket tudnak hallgatni, nézni. Ezután este tíztől fél tizenkettőig Váradon voltam az ottani fiatalokkal sportolni és csak ezután kerültem haza... Ezért írom ilyen későn a bejegyzést...

U.i. A lap jobb oldalán elhelyeztem egy naptárt amiben előrejegyeztem hogy hol lennék a közeljövőben. Az lenne a célom ezzel hogy aki megnézi az tudja hogy mikor, miért és hova kell kérni a segítséget és az áldást... Majd folyamatosan igyekszem frissíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...