2009. május 28., csütörtök

Csütörtök

Jelenleg Debrecenben "sínylődök"(Judittal és Tirzával, a tegnap este jöttünk át), mert holnap reggel a "Technomédiumok története" c. tárgyból holnapután pedig szociolingvisztikából vizsgázok. Ma reggel később ébredtem és délelőtt az "alkotmányozó bizottság" skype konferenciáján vettem részt amit dr. Kovács József testvér vezetett. Öt tagja van ennek a bizottságnak, csupa nagy ember(dr. Borzási I., dr.Kovács J., dr.Giorgiov A. és -rövid időn belül dr.- Gergely I.), kivéve engem, de azért engem is komolyan vesznek(a nagy ember -többnyire-attól nagy hogy lát nála kissebbet is) ha építő a javaslatom ill. a meglátásom... Több mint két órát tartott a közös munka, ami után tovább folytattam az Úrral való beszélgetést, amit az előbbi konferencia miatt szakítottam félbe. Az üzenet ez: "...Az én Uram, az ÚR letörli a könnyet minden arcról. Leveszi népéről a gyalázatot az egész földön. - Ezt ígérte az ÚR! Ezt mondják azon a napon: Itt van a mi Istenünk, benne reménykedtünk, hogy megszabadít minket. Itt van az ÚR, benne reménykedtünk, vigadjunk és örüljünk szabadításának" És.25:8-9
Nekem is és neked is sokat jelent ez, csak higgyük el!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...