2009. május 23., szombat

Szombat

Csak hajnali háromkor állt helyre az áramszolgáltatás a vihar miatt, de mégis örültünk, mert nagyon kellett már az eső. Ezért is imádkoztunk az utóbbi napokban és az Úr meghallgattta kéréseinket.
A tegnap délelőtt a feleségem néhány testvérnővel bement Margittára a piacra, hogy bevásároljanak a mai és holnapi vendéglátáshoz. Az EMABISZ(Erdélyi Magyar Baptista Ifjúsági Szövetség) szervezésében egy biciklitúra résztvevőit fogjuk vendégül látni. ma estére érkeznek, itt alusznak és holnap délelőttre is nálunk maradnak. Lesznek vagy 30-an és ebéd után mennek majd tovább...
Amíg a feleségem távol volt addig én láttam el az amit a feleségem szokott. A kicsit tisztába tettem, felöltöztettem, kivittem az udvarra, gyomláltam, kapáltam és ehhez hasonlók... ne egy könnyű műveletsor és amikor vártam volna érte az elismerést, akkor még ezt mondja a feleségem: de ebédet nem készítettél, a mosógép sincs elindítva stb. stb. Tehát szerinte én csak egy nagyon kicsi részét végeztem el annak ami neki mindennapos. Nem vitatkoztam vele, mert sejtettem hogy igaza van...
Délután látogatóink voltak. Juhász(Sikó)Gréti és a húga Pápai(Sikó) Márti jöttek ki hozzánk a lányaikkal Margittáról. Örültünk nekik mi a feleségemmel, de a gyermekeink is. Sok régi emlék elevenedett meg velük kapcsolatosan még abból az időből, amikor mi Homoródszentmártonban laktunk, ők pedig Székelyudvarhelyen jártak középiskolába, majd pedig amikor már a lelkipásztoruk voltam a baróti körzetben. Az Úré legyen a hála és a dicsőség hogy meghallgatta az értük mondott imádságokat!
Estére Mirjám és a barátnője(Ferenczi Lídia) kísértek el Micskére a bibliaórára. Mikor megérkeztünk akkor láttam hogy hazaérkezett Hubert Imre testvérnek a fia Imi is, aki jelenleg Pécskán lelkipásztor, de a tegnap és ma a nagyváradi teológián oktatott. Így ketten szolgáltunk a Mt. ev. 25. részből az Úr Jézus visszajöveteléről.
Ma este ha az Úr megsegít a nagyvárad-rogériuszi gyülekezetben fogok szolgálni evangelizációs alkalmon. Este hét órától kezdődik az evangelizáció és a www.rhbc.ro címen és mint ahogy eddig is estéről-estére, élőben is lehet hallgatni. Akár hallgatja valaki akár nem kérem hogy imádkozzatok "Én érettem is, hogy adassék nékem szó számnak megnyitásakor, hogy bátorsággal ismertessem meg az evangyéliom titkát..." Ef. 6:19

1 megjegyzés:

  1. Örülünk hogy hallgathattuk élőbe a Rogériuszi adást estéről estére az Úr áldja meg szivünkben a hirdetett igét hogy érje el célját amiért Isten küldte,és jó látni TÉGED az ÚR ÁLDJON MEG titeket.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...