2009. május 19., kedd

Kedd

Már a tegnap este átmentem Debrecenbe, mert ma reggel 8-tól kommunikáció elméletből(ez az egyik legrizikósabb tantárgy) vizsgáztam. Ez volt a legkorábbi vizsgaidőpont, helyesebben szólva inkább a tanár jóindulata adott lehetőséget arra hogy már most vizsgázhassanak azok akik nem akaják elhúzni a vizsgákat. Hát nem vagyok büszke az eredményre, mert a kevesebb felkészülési idő miatt és a figyelmetlenségem miatt is csak 3-as lett. De azért hálás vagyok az Úrnak hogy túl vagyok rajta és jöhet a többi. Pünkösd előtt és után is egész június végéig lesznek még ilyen napok, de azok talán már könnyebbek lesznek. Akinek lesz ideje és kedve hozzá(m) kérem hogy gondoljon rám akkor amikor az Úr elé áll és kérjen rám áldást...!
Ma este az imaközösségbe miután ismét hálát adtunk az adakozó testvérekért, gyülekezetekért, imádkoztunk is értük. Könyörögtünk a beteg lelkipásztorokért, testvérekért, a Nagyvárad-rogériuszi evangelizációs hétért(vasárnap kezdődött), esőért és még egyéb különféle ügyekben is az Úr elé jöttünk és hisszük hogy nem hiába... Áldassék az Úr neve a meghallgatott imádságokért!

1 megjegyzés:

  1. nekem "könnyű" érted imádkozni, mert én is vizsgázom ebben az időszakban :) Az Úr segítsen mindegyik vizsgádban! Szeretettel...

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...