2009. május 17., vasárnap

Szombat-Vasárnap

A tegnap sikerült leadnom az egyik dolgozatot a "Kommunikációs készségek fejlesztése" c. tantárgyból és ha nem is sikerült tökéletesre hiszem hogy mégis megérte rá időt és energiát fordítani, mert az idő alatt is míg rajta dolgoztam rengeteget tanultam. Különösképpen az Allan Pease "Testbeszéd" c. könyve volt nagyon érdekes amin az elejétől a végéig átrágtam magam. Többek között ilyen megállapítást is olvastam: "Vizsgálati eredmények szerint az egyén agyába továbbított információból 87 százalék a szemen, 9 százalék a fülön, és 4 százalék a többi érzékszerven keresztül érkezik." Érdemes minden prédikátornak elgondolkodni ezen, hogy a szolgálata hatékonyabb legyen...
Ma délelőtt ás délután a kéczi gyülekezetekben voltam, ahová ifj. Kovács Tibor is elkísért. Előbb a magyaroknál voltunk ahol Tibor vezette az áhítatot és én prédikáltam, majd az úrvacsora után 12-körül átmentünk a cigány gyülekezetbe, ahol testvéri órát tartottunk. Sajnos hogy fájdalmas esemányre is sor került, mivel három személyt kellett fegyelmezni úgy hogy megvontuk tőlük az úrvacsorát. Imádkozni kell értük hogy az Úr állítsa helyre őket ! Délután három órától volt ott a gyülekezeti alkalom úrvacsorával egybekötve és ezért csak öt óra után érkeztünk haza Érszőllősre, ahol ma este a 2Thessz. 3:6-18 alapján szóltam az Úrtól kapott üzenetet. Híri Hajnit is ott láttam a gyülekezetben, ő a héten érkezett haza Angliából két éves távollét után és úgy néz ki hogy többet nem is megy vissza. Jó itthon! Áldott az Úr!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...