2010. április 12., hétfő

Hétfő-Visszatekintő - Szigorúan bizalmas!!!

Most már(10 évvel ezelőtt is volt)  van némi tapasztalatom ahhoz, hogy néhány jó szót szóljak azokhoz kik hosszabb ideig böjtöt vállalnak.

Húsvéthétfőtől a tegnap délig fogadtam magamban böjtöt bizonyos személyekért és célokért. Hat nap, mert az Úristen is hat napon át teremtett és a hetedik napon megpihent. Úgy igyekeztem magamnak megszervezni a böjtöt, hogy lehetőleg kevés szolgálatot végezzek ez idő alatt. Húsvéthétfőn ebédeltem utoljára és a szerda este volt a legnehezebb. A bibliaórán kimondottan zúgott a fejem, alig tudtam erőt venni magamon, annyira szédültem a szószéken. A csütörtöki és pénteki nap maga volt a "delíriumos" nyugalom, a maga szilágypéri szolgálatával és az egyetemi tanulmányokkal. A szombat esti evangelizáción már zúgott a fejem és örültem hogy Gál Győző hirdette az igét. Vasárnap délelőtt amikor már nekem kellett szolgálni, eléggé lassssúúúú volt az igehirdetésem ahhoz hogy még a gyengén látók, gyengén hallók is szinkronban tapasztalják az üzenetet. Ebédre Tripó testvérékhez mentem és külön öröm volt hogy sikerült befejezni amit az Úrért és némely személyekért fogadtam.
Mindezt összefoglalva csak azt tudom javasolni szolgatársaimnak, hogy annyi nap böjtöt és olyan időben vállaljanak, amikor nem kel szolgálniuk, mert saját tapasztalatból mondom, hogy nagyon gyenge ilyenkor a koncentráció és kevés fizikai az erő.
Végül azt tudom mondani hogy megérte az amit az Úrnak fogadtam és meg is van a gyümölcse! Ha böjtöt vállasz egy bizonyos szeméylért vagy eseményért akkor sokkal többet imádkozol érte mint böjt nélkül. Pl. Valahányszor szemembe ötlött akármilyen felfalható tárgy, azonnal eszembe jutott hogy nem ehetem, így hát imádkoztam.

Ma azon lelkipásztor társaimmal voltam együtt, akikkel havonta gyakoroljuk a lelki közösséget. A mai vendéglátónk Papp László volt Berettyószéplakról. Sokszorosan áldott alkalom volt a mai. Ha részletesen kellene róla beszámolni, akkor még holnap is olvasnád, ezért csak annyit írok hogy áldott az Úr, aki többet adott mint amennyit reméltem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...