2010. április 16., péntek

Péntek este - áldott este

Ma reggel ahogy vittem a gyerekeket Margittára az óvodába, útközben elhullattam a hátsó rendszámtáblát az autóról. Sajnos csak Margittán vettem észre hogy hiányzik és visszafele már nem találtam meg. Így nem tudtam Debrecenbe menni és az esti evangelizációra is úgy jutottam el Ottományba, hogy a feleségem hamarabb hazajött a másik autóval. Lippai János és Erdei Imre testvérek kísértek el erre a missziós útra. Hálás vagyok az Úrnak azért hogy használt ma este is. Az ottományi gyülekezet az értarcsai körzethez tartozik ahol Szabó András a lelkipásztor. Ő hívott meg a ma esti alkalomra, ahová nagyon sokan eljöttek a faluból. Amikor vége volt még a nagytöbbség visszamaradt énekelni, imádkozni. Három személy előre jött hogy imádkozzunk értük, aztán majd ők is imádkoztak úgy ahogy tudtak, de az Úr kedvesen fogadta őket(Béla, Melinda, Szilvia). Imádkozz te is értük hogy megmaradjanak döntésükben! Fél tizenkettőre értünk haza nagy örömmel a szívünkben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...