2010. április 24., szombat

Szombat - Debrecenben is illatozik az orgona


Ma az egyetemen voltam ahol "Az építészet mint kulturális modell" témakörben hallgattam előadást. A feleségemmel ketten mentünk és amíg én hazakerültem addig ő elment meglátogatni a nagymamáját. Késő délután aztán és is elmentem anyósommal meglátogatni az édesanyját, de azon túl, hogy megismert nem igen tudtunk kommunikálni. Amíg a Bibliából olvastam addig figyelt, de imádkozáskor vagy beszélgetéskor már nem tudta kontrollálni a gondolatait. Nagyon gyenge állapotban van. Imádkozni kell érte! Este hét óra után érkeztünk haza, ahol a gyermekek egy kivételével(Mirjám iskola kiránduláson volt a Medve-barlangnál) már mind nagyon vártak. Gondolom Ferenczi Márta testvérnőnek sem volt rövid a mai nap ennyi gyermek között, mégsem panaszkodott. Az Úr áldja meg őt is!

1 megjegyzés:

Itt hozzá(m) szólhatsz...