2010. április 30., péntek

Péntek - én itthon, Márti vizsgán

Márti már reggel elindult Debrecenbe hogy a jogi tantárgyból levizsgázzon. A közigazgatási eljárásról szóló törvényt kellett neki bevágni ahhoz, hogy sikerrel vehesse ezt az akadályt is. Ahogy én megállapítottam, néhány törvény cikkely idézetéből, nem kell attól tartsak hogy én kelljen korrepetáljam... A gyerekekre ma is Ferenczi Márta vigyázott, így én szabadon mehettem Micskére az esti bibliaórára. Tiz órakor mire hazaértem, már a feleségem is megérkezett, de még nem tudta hogy hányas lett a vizsgája... Szerintem 4-es.
Mikor megnéztem a postaládámat hát látom hogy régi gyerekkori barátomtól van üzenet. Igen meglepődtem ezen, mert ő nem egy levelező típus, inkább ragaszkodik a verbális kommunikációhoz. vajon miféle nagy baj történhetett, hogy klaviatúrát ragadott-gondoltam. Végül kiderült hogy semmi baj nincs csak az örömét akarta megosztani velem Magyarország következő miniszterelnökével kapcsolatosan. Alább látható az amire azt kell mondani hogy Ámen! Úgy legyen!

7 megjegyzés:

Itt hozzá(m) szólhatsz...