2010. április 5., hétfő

Húsvéthétfő

Mivel ma délelőtt édesapám itt szolgált Érszőllősön, ezért mi a teológus testvérrel a körzetbe mentünk. Miután elvittem őt Micskére(egész nap ott volt) én elmentem a kéczi magyar gyülekezetbe. Nagyon megörültek a testvérek, mert a szolgálati beosztás szerint ma délelőttre nem oda voltam beosztva, de mivel édesapám és a teológus testvér is itt volt a körzetben, a kécziek sem maradtak látogatás nélkül.
Tizenkettő után mikor haza érkeztem, az összejövetelnek még nem volt vége. Fél egy körül jöttek ki az imaházból a testvérek, annyira jó volt a délelőtti alkalom(visszanéztem azért tudom, lsd. a TV dobozt a jobboldalon, "On-Demand"-ra kattintva kiválasztod a "Húsvéthétfő" címet és kb. 01:38:00 -tól az ének után kezdődik az igehirdetés), még az adventisták, jehovisták is érthetnek a szolgálatból, de nem csak ők!!!

Ebéd(édesapámék ifj.Híri Jánosék vendégei voltak) után elvittem szüleimet Zilahra Evódiáékhoz. Onnan mennek majd haza ha az Úr is úgy akarja. Mirjám és a kicsi Virág-Viola is velünk tartott, mert a húsvéti vakációt a Budai családban töltik. Délután négy órakor már indultam indultam is hogy este hatra hazaérjek. Ezért nem tudtam részt venni azon a felvonuláson amit az evangéliumi gyülekezetek ma délután tartottak Zilahon. Fúvószenével, énekekkel vonultak végig a városon és a "Márvány téren" prédikácókra is sor került. Magyar nyelven Borzási István és Budai Lajos testvérek hirdette a Krisztust.
Update: Az esős idő miatt a kb.600 résztvevő a baptista imaházban hallgatta az igehirdetést
Este hattól Gombos Miklós testvérrel voltunk beosztva szolgálatra itthon a gyülekezetben. Hála az Úrnak még egyéb szolgálatok is voltak, kezdve a gyermekek szolgálatától az énekkari számokon át a bizonyságtételekig. Én a Kolosséi levél 2:8-15 alapján szóltam a ma esti üzenetet(lsd.TVdoboz).
Miután hazajöttem végighallgattam a délelőtti szolgálatot és tudom ajánlani másoknak is...
 A gyermekek szolgálnak és a két Márta(a feleségem áll, a Ferenczi pedig mellette ül) akik éppen soros vasárnapiskola tanítókként készítették föl őket...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...