2010. október 7., csütörtök

Csütörtök - Terem nem az én terem

és nem díszterem, de búza ott is terem. Ennek ellenére ma mégis ellátogattam e településre és több mint egy tonna búzát vittem oda. Ozsváth Miklós testvér kért meg arra, hogy ha tudok akkor segítsek neki eljutni a malomba.  Ennek fejébe ő 50 kg finom liszttel ajándékozott meg, ami sokkal több mint amit én tettem érte, de mivel az Úr Jézus nevében adták elfogadtam. Az Úr áldja meg őket!
Délután fél hattól a tinikkel foglalkoztam, majd este nyolcra Szilágypérba mentem bibliaórára, ahol már nagyon vártak. Különösen a két legkisebb lányom:Tirza és Viola. Az összejövetel után még megvacsoráztunk és indultunk is hazafelé, hogy ismét együtt legyen a Veress család, maradéktalanul...
A teremi malom udvarán pakoltuk le a zsákokat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...