2010. október 26., kedd

Kedd - Menet-jövet

kb. 1000 km-t tettem meg egy nap alatt. Vasárnap délelőtt Kécben szolgáltam, délután Szilágypérban volt úrvacsorai közösségünk, majd ottani testvéreimmel estére a Nagyvárad-Betlehem gyülekezetbe mentünk. Hálaadónapi szolgálatra hívtak meg ide a testvérek.
Nagyvárad-Betlehem gyülekezet
ben
Áldásokban gazdag alkalom után hálás szívval indultunk vissza Szilágypérba az Erdei házaspárral és Szatmári Zsomborrral. Tíz órakor már Szilágypérból is eljöttem miután magamhoz vettem a gyermekeimet(Jémina&Tirza), akiket arra az időre míg mi Nagyváradra mentünk ildikó testvérnőre bíztam. Tizenegy órára érkeztünk haza ahonnan még hétfő hajnalban 1 órakor elindultam a Székelyföldre, hogy visszahozzam azokat akiket egy héttel korábban a Hargitára vittem. Szabó Barnabással mentünk és Szilágyippról még egy házaspár csatlakozott hozzánk, akiket Barótig vittünk.
 Bandi bátyám, Viola néném, Barna és Andris(unokatestvérem)

Andris szabadidejében (ami feleség híjján van neki:) ilyen köveket emelget. Ezt a patakból hozta haza, hogy aztán ráírja a LÉNYEGET

Kovács István, a nevem már nem fér ide, Szabó Barnabás és Szabó Miklós a Hargita Keresztyén Táborban

Reggel nyolcra már Erdővidéken voltunk, ahol miután Viola nénéméknél  eltölttünk néhány órát, tovább mentünk a Hargitára. A székelyföldi lelkipásztorok éppen akkor tartottak ott közösségi napot, így jó néhányukkal találkozhattam. A hiányzók nagy része Kisgalambfalván volt a Kelemen János(sógorom nagyapja) testvér feleségének(Irma) temetésén, amelynek a befejezésére mi is odaértünk. Így nagyon sok olyan testvérrel találkozhattam, akik között évekig szolgáltam amikor  a homoródszentmártoni és baróti körzetben voltam lelkipásztor. Áldott legyen értük az Úr neve!
Az Úr kegyelméből alig valamivel éjfél után már hazaérkeztünk, miután Kolozsváron és Zilahon elbucsúztunk a Kovács és a Budai házaspártól. Szabó Miklós testvéréket hiába marasztaltam éjszakai szállásra, mert úgy döntöttek Barnával, hogy még éjszaka haza mennek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...